Min tiger

Min tiger

lördag 2 september 2017

Ice Queen

Kit and Clowder firar 15.000 medlemmar
på Facebook denna helgen och med i 
firandet är Sheepski Designs som delar ut en 
underbar Freebie Ice Queen

För att få freebie så ska du var medlem i Kit and Clower's facebookgrupp
Här hittar du posten Kit and Clowder

Jag hade precis målat upp den som inspiration för
oktoberutmaningen men tyckte den kunde vara med här 
istället under firandet




Ice Queen får mig att tänka kallt hehe, därför går hon 
i blå toner, iskyla....



Copic markers:

Hud: B0000, 000, 21
Hår:B0000, 12, 14, 37
Gemstones: BG10, 13, 18, B16
Halsband C1, 3, 5

Bakgrunden färglade jag med Distress Ink


Distresser
Spun Sugar 
Tumbled Glass
Stormy Sky
Chipped Sapphire

Runda Diesen kommer från Precious Marieke, Snowflake Circle


Titta gärna in hos Sheepski Designs som du hittar HÄR

Köper du något använd gärna min rabattkod SKILISBETH10
så får du 10% på köpet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar