Min tiger

Min tiger

onsdag 12 juli 2017

Vildrosor

I blomperioden som jag som jag just nu befinner mig i
färglade jag denna härliga stämpel idag samt
gjorde Foamiranblommorna till, hade Silkfoamiran men,,,
jag är inte lika förtjust i det som det vanliga, tycker inte det håller
formen lika bra, gjorde enkla blommor som jag försökt likna
vildrosor


Färglagt som vanligt med Copic och här har jag också skuggat
med Prismacolor

Copic: 
Blommor: RV10, 11, 13, 14, 17, 19, YG21, B34
Blad: YG03, 17, B34
Skuggning: C1, 3, RV10, YG21, 0 Blender

Prismacolor:
PC901 Indigo Blue
PC994 Process Red
PC936 Slate Grey
PC928 Blush Pink


Stämpeln heter Wild Roses och kommer från Sheepski Designs,
den finns HÄR

Textstämpeln ingår i ett set från Power Poppy, Flowering Branches
och den finns HÄR

Deltar i utmaning:

1 kommentar:

  1. Hallå i stugan!! Så underbart fint kort som alltid!! Perfect för Andreas image!! A wonderful make!! Love the Colours great design on this
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge!
    Hugs CicciTTCRD DT
    ciccividpennan.blogspot.com {Welcome to Visit my blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    SvaraRadera