Min tiger

Min tiger

torsdag 22 mars 2018

Dancing Daisies

Åh, vad jag älskar mina Penny Black stämplar<3<3<3

Nu börjar jag få ett antal i min samling och nu
har jag tänkt måla upp dom med olika medier 

idag har jag tittat på Penny Black filmer på Youtube och
fått idéer och tips om hur att måla dessa stämplar


Stämplarma är svåra att hitta i Sverige men Pyssloteket
i Stockholm beställer för mig, helt underbart

Dagens färgläggning av stämpeln Dancing Daisies
har jag gjort med Tombow,  Prismacolor pennor och Diskterss Ink

Denna har jag färglagt med Tombow pennor


845 Carmine
847 Crimson
837 Wine Red
947 Burnt Sienna
126 Light Olive
027 Dark Occhre

Favoriten:)
Färglagd med Distress Ink


Tea Dye
Ground Espresso
Black Soot

Denna är färgglad med tomboy och Prismacolor pennor


Tombow
025 Light Orange
126 Light Olive
947 Burnt Sienna

Prismacolor
1002 Yellow Orange
1034 Goldenrod
1082 Chocolate
912 Apple Green
109 Prussian Green

Hoppas du gillar mina Daisies




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar