Min tiger

Min tiger

tisdag 1 augusti 2017

Spring Wanderer

Oj vad tiden går, augusti är här och var har sommaren varit
i år? Det enda som varit bra med den är att det
blivit mycket tid till att färglägga, måste ju se något 
positivt med den:)

Idag startar en ny utmaning Beautiful Colors of the World
på Ching Chou Kuik's Facebook

Utmaningen denna månad är lite andra hudfärger än de vi
brukar måla,  det är en utmaning att göra!!

Här är mitt första bidrag denna månad


Copic pennor jag använt:

Hud: E21, 11, 33, 35
Hår: E29,  39,  99
Ögon: YR12, 35, 47
Klänning: B0000, 00, 32
Blommor och blad: RV52, 55, YG03

Blommor och blad har jag gjort av vit Foamiran
som jag färgat in med distresser och oljekritor

Digistämpeln heter Spring anderer och finns HÄR

Utmaningen hittar du HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar