Min tiger

Min tiger

torsdag 6 april 2017

Vårfärger

Idag (och igår) har jag färglagt denna digistämpel
som jag haft ett tag men inte fått målat tidigare

Den ska testas i många olika färgvarianter senare

Stämpeln heter La fee verte och kommer från Aurora Wings
den finns HÄR


som vanligt färglägger jag med Copic pennor

Hud: E0000, 000, 00, 21
Hår: Y23, 11, 00
Dress och vingar: YG11, 13, BG0000, 11,32
Blommor: RV00, 52, 55
YG03, Y11, 04; 06, C1
V01, 04, 15
B00, 12, 14
Grönt: YG01, 03, 13, 17, 23, G24, 29
Bakgrund: Pan Pastel

Deltar i utmaning

6 kommentarer:

  1. Oh Lisbeth, this is just gorgeous! Wonderful coloring on this super detailed image and your color choices are fabulous. Thanks so much for joining out Easter Pastels challenge at Aurora Wings. xxD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Donna<3<3<3
      It took me many hours to color this:))

      Radera
  2. wow awesome, love how you coloured the image, amazing, thank you so much for joining our Easter pastel challenge at Aurorawings, hugs, Marion

    SvaraRadera
  3. What a gorgeous coloring, Lisbeth! This is nothing short of breathtaking. I especially love how you colored the fairy's dress with such smooth blending that subtly suggests the light source. Beautiful job!! Thank you for joining us at Aurora Wings. Always LOVE seeing your work! Mitzi xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Mitzi<3<3
      Always LOVE to color your images

      Radera