Min tiger

Min tiger

lördag 4 februari 2017

Fyr i olika väder

Älskar verkligen mina nya stämplar från Stampscapes,
har inte fått monterat alla ännu får vänta med det tills nästa vecka 
för EZ-foamet var slut hos Papperbiten idag

Så under tiden håller jag på de de jag fått monterat och
jag blev utmanad av en vän när jag lagt ut den första fyren på
Instagram (lisbeth53) att göra samma bild i en solnedgång
som gör i gult, orange och rosarött, havet skulle fortfarande vara
blått

Så sagt och gjort här visar jag båda och vilken skillnad det blir beroende
på färger




Här kommer de var för sig och med vilka färger jag använt, 
det blir en repris på den blå bilden men....


Här har jag använt följande Distress Ink
squeezed lemonade
wild honey
spiced marmelade
abandoned coral
tumbled glass
stormy sky
blueprint sketch


tumbled glass
stormy sky
blueprint sketch
chipped sapphire
dusty concord
black soot


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar