Min tiger

Min tiger

tisdag 10 januari 2017

Ett runt kort

Idag har jag gjort ett runt kort:)

I CCK BF challenge denna vecka är temat Something new "Anything but square"
så då fick det bli ett runt kort och jag har valt en underbar stämpel
som heter "the Koi" den ingår i ett set om 4 digistämplar 
HÄR hittar du den, diesen med ringarna är också ny


Copicpennor:

Hud: E000, 00, 13, 11, 21 R20
Ögon: YG03, BG70, 72, 75, 78
Hår: W1, 3, 4, 5, 7
Kimono: R22, 24, 27, 29 Y15, 18
Koi: YR09, T9
Grönt: YG05, 13, 17, 67
Bakgrund BG000, 01



Med detta kort deltar jag i utmaning

6 kommentarer:

  1. Gorgeous and beautiful Lisbeth
    Dianne xx :)

    SvaraRadera
  2. Hej kära Lisbeth !!! Ett underbart vackert kort!! Diesen är makalöst snygg och din färgläggning lika så!!!! KRAM
    Thank you so much for entering our ATG challenge at
    Through The Craft Room Door
    this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Cicci
    DT member at TTCRD
    Cicci With The Pen {My Blog}



    SvaraRadera
  3. Wow what a cute card. Thank you for sharing it with us at TTCRD
    Alpna DT

    SvaraRadera