Min tiger

Min tiger

fredag 28 oktober 2016

Jag maskar

Ja, idag har jag maskat och pilligt var det:)
Har gjort ett julkort med stämplar från Vilda Stamps där
jag satt ihop tre olika stämplar

Texten Julen är en magisk tid har jag stämplat på
post it papper (på rulle, suveränt) klippt och skurit ut för att sen maska med

Det är den första stämpeln jag använder, sen gör jag samma med julgranskulan
när de är på plats stämplar jag bakgrundsstämpeln


Kulan har jag målat med mina Copicpennor

R89, 59, 39, 29, 27 och 24

Cardstock från Maja Design

Stämplarna Från Vilda Stamps 
Julcollage V851
Julgranskula V374
Svenska julstämplar V750

Deltar i utmaningen  




2 kommentarer:

  1. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    SvaraRadera