Min tiger

Min tiger

lördag 10 september 2016

Tänk att kunna flyga som en fjäril...

Idag har jag gjort färdigt ett kort som höll på att göra mig knasig,
hade målat nästan hela stämpeln när pennan pluppade en stor fläck på ena vingen, hmm
så det var bara att börja om igen

Men nu är denna underbara stämpel målad och kortet är färdigt för en utmaning

Stämpeln heter Crimson Wings, från Aurora Wings och den finns HÄR


Copic pennor jag använt:

Hud: E30, 31, 33, 35, 95
Ögon: E47, 95, 97
Hår: C3, 5, 7
Sari: RV11, 13, 14, 17, 23
Vingar: BG70, 72, 75, 78, YG03, BG01, 05
Blad: YG01, 03, 06, 25, 63
Bakgrund G20

Fjärilsdies från Bo Bunny

Stämpel från Gummiapan

Med detta kort deltar jag i utmaning




4 kommentarer:

  1. Absolutely stunning, Lisbeth! I love your unique color palette here. How you made the fairy's wings and all the butterfly wings match the DP gives such a harmonious, elegant look to your card. Thank you for joining our 'Fantasy' challenge at Aurora Wings! Mitzi xx

    SvaraRadera
  2. WOW Lisbeth! What amazing coloring! The wings melt right into the gorgeous DP and her just sari POPS for a dramatic focal point. Fabulous butterfly die cuts, too. Love, love, LOVE! Thanks so much for joining our "Fantasy" challenge at Aurora Wings. xxD

    SvaraRadera
  3. I really love the colour palette you have used Lisbeth and wings are stunning. Thanks for joining our Fantasy challenge at Aurora Wings. Julie DT x

    SvaraRadera
  4. This is such a great project! Beautiful coloring! Thank you for joining in the Aurora Wings Stella Team Challenge :)

    SvaraRadera